I'M WIDE AWAKE, IT'S MORNING

Ord kan inte beskriva hur myckat jag föraktar den lokala tidningen idag. Min enda sovmorgon på kommande sju dagar & de bestämmer sig för att bjuda på ett gratis-locka-till-prenumerations-nummer just idag. Jag ska vakna 04.00, sju dagar i rad starting tommorow & tidningsjäveln väckte mig idag klockan, ja, 04.00. Är sjukt mordisk just nu. Behövde verkligen sova ut. Tack. Hatar er. Kommer aldrig prenumerera på er jävla skittidning efter det här. Amen.

Har dessutom försökt uppdatera mitt spotify, men så säger den att purchase isn't currantly available. GAAAAAH.
Hela världen är så underbar. Hade deadline igår med. Märkte jag idag,
Det går bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0