dagen före dagen för 22 år sedan

Igår hade jag en dagen före dagen före födelsedagen-dag i stan med mamma. Åt frukost på Le Pain Francais, gick till frisören, köpte min favoritparfym since 2006 som är så dyr att jag bara haft den en gång tidigare & spenderat defem senaste åren med att hitta en billig kopia, och vinterskor. Alla som känner mig vet att jag hatar skor. Föddes utan skosamlar-mani-genen och att hitta nya skor är ett projekt som alltid tar för lång tid, men med nyklippt hår, favoritparfymen på och fransk frukost i magen gick det relativt smärtfritt.

Idag ska jag snyta ut den sista förkylningen, plugga och träna. Om jag vågar.
Har inte varit på gymmet sen i augusti. Kommer dö.
Och det hade ju varit dumt, såhär dagen innan födelsedagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0