WHAT A WAY TO MAKE A LIVING

Har jobbat 7 dagar i rad, 9 dagar av 10.
Är HELT slut.

En bra grej dock:
Lussekattspremiär på jobbet idag! Tog en direkt efter jag slutat, har nog aldrig varit värd något så mycket.

--------------
Plus att jag tror jag överlistat västtrafiks system.
Som det är nu betalar jag 760:- i månaden för ett busskort som gäller hela vägen från kungälv till kungsbacka. T.o.m till världens ände, f-ing LERUM, kan jag ta mig. Vilket jag tycker är alldeles outrageous eftersom jag bara åker sträckan kungälv-gbg & inte borde vara med och pitcha in för bensin till f-ing LERUM.

Om jag inte har helt fel, borde jag kunna köpa ett månadskort med namnet kungälv tätort (275) + gbg månadskort (335) = 610. Vilket sparar den modesta summan 150:- i månaden.
Köper jag dessutom ett gbg kvartalskort + 3st kungälv tätort, blir den sparadesumman 550:- på tre månader. Gaaah. Frustrationen i att jag inte vetat om detta tidigare. Har på 1½ år alltså förlorat 3300:-, ångesten.
-------------

På fredag ska jag jobba 9 to 5.
Också kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0