BLACK AND YELLOW BLACK

Spotify kan vara det enda företaget jag känner till som liksom INTE vill ta emot ens pengar. Har en subscription som ska dra pengar automatiskt, men som liksom aldrig gjort det. Varje månad har spotify-appen plötsligt sluta spela musik i mobilen och jag har varit tvungen att logga in, logga ut, logga in, skriva in bankuppgifterna igen, logga ut logga in och försöka igen. Ofta har det tagit två-tre dagar innan det fixat sig. Men nu! Nu har jag druckit massa gamla cidrar som legat i mitt kylskåp alldeles förlänge, vilket fått mig att köpa ett halvårs presentkort på spotifys hemsida, adresserat det från mig själv till mig själv. Liksom tvingade dem att ta mina pengar & nu, nu kan jag i sann förfestanda lyssna på fler radioplågor tills det är dags att fånga bussen. I ett halvår! Utan att behöva göra om den där procedren. Lär ångra mig imorgon, när jag ser att 600:- är draget, men vafan! Man får passa på när man är full. Na Zdrowie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0