SITTING IN A CAR HEADING NEVERLAND

Så roligt att stå i kassan, så roligt, så roligt. Sedan gör man fel & är sämst på snus och cigg-sorter. Det värsta är ju att alla ska ha olika sorter, vad handlar det om?! Snus är snus är snus & cigg är cigg är cigg. Råkade slå in att en tjej skulle betala 800:- för ett paket. Haha, paniken i hennes ögon kommer förfölja mig förevigt. Så roligt. Har en provjobb-dag till, sedan får vi se. Spontant känner jag att det är klart att zeh job is mine, har fått lära mig alla superhemliga koder & fått en egen keps där jag fick skriva mitt namn omsorgsfullt på etiketten. En egen keps! Så-de-så. Ofta de slösar kepsar på provjobbare, tänker jag och fingrar på den, min första egna lilla arbetar-keps.

---------------------------
Man 50+: Jag vill fylla på mitt västtrafikkort med göteborg++, tack!
Jag: Göteborg++?
Man 50+: Ja, Puss-Puss! Klart jag vill ha en puss! Vad tar du för det? Haha! Nu tappade du bort dig va?!

Nej, det gjorde jag inte.
Fast det sa jag inte, jag sa: Ja! Lite faktiskt.
----------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0