GOT TO GO TO WORK; THEN HURRY HOME, GOT TO GO TO WORK; THEN HURRY HOME

Idag har jag jobbat!
Imorgon ska jag sova!

För att, nästa vecka ser ut såhär:
paus.
(Andas in, andas ut)
play:

Söndag: JOBB
Måndag: JOBB
Tisdag: JOBB
Onsdag: LEDIG :D
Torsdag: JOBB
Fredag: JOBB
Lördag: JOBB
SÖndag: JOBB
Måndag: JOBB
Tisdag: JOBB

Tänkte se det negativt, men. Det är ju så mycket roligare att de saker positivt, så here goes:

Jag kommer få in rutinerna, allt det där som känns små-jobbigt nu kommer kännas klockrent. Och, hälften av timmarna ligger på obekväma arbetstider, vilket vetyder högre lön. No time to waste, jag har varit arbetslös länge nog, nu blir det jobb i överflöd för att kompensera. Och för att överkompensera det, har jag idag bokat in en belöning, på dagen jag är ledig. En dyr belöning. Är rädd & förväntansfull. Ungefär som min plånbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0