A VERY SPECIAL BOY; MADE ME INSECURE

Läste i Solo Mode att någon random kille sagt att rött nagellack matchat med röda läppar är det snyggaste som finns på tjejer. Jag valde att lägga allt mitt personliga omdöme åt sidan och körde all in. Varför?

För att jag skulle ner till min lilla lokala ICA.
Och som ni vet, för de finaste blå ögonen som ibland sitter bakom kassan.
Och, där satt de. Tur, annars vore det ju bortkastat.

Kom där och då på, att fy-fan vad det hade varit pinsamt om han vetat om mina stalker-tendenser. Försökte analysera hans blick, sa den något? Visste han...något? Som tur var sa hans blick, inget annat än det den alltid sagt, något annat? Kunde andas ut & le. Be om en trisslott. Det enda som kan avslöja mig, är om någon lyckas googla (good luck!) eller om den vän vi har gemensamt på facebook kopplar och skvallrar (as if).
Nej, jag kan andas ut & le. Fortsätta att handla där & tycka att han har de finaste blå ögonen i smyg.
Medan han tänker; "Men nej, inte HON igen, kan hon sluta titta så konstigt på mig?!."
Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0