I WANNA SEE WHAT YOU GOT IN STORE

Jobb borde inte heta jobb som i jobbigt. Borde heta rol, som i roligt. Iaf med OB, trevliga kunder och en chef som säger saker som "säg att vi inte tar western union, det är så besvärligt att hålla på och trixa med det, skicka de till 7eleven eller något".

Idag jobbade jag dessutom någon timme med den andra tjejen. Som i den andra tjejen som tävlar om samma jobb som mig. Jag passade på att psyka henne lite. Smygläste sedan på schemat, med chefens stämma ekande i huvudet "den jag gillar mer av er kommer bli erbjuden fler timmar i maj, den andra färre, sedan får ni lite timmar i sommar och sedan kommer en av er bli erbjuden tjänsten till hösten" och visst var det så, jag har fått dubbelt så många timmar. SCORE!

Imorgon jobbar jag igen.
Det gör inte hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0