YOUR FAITH HAS GOT TO BE GREATER; THAN YOUR FEAR

Har tagit helg. Igår var inte alls en onsdag, vad det än står i era kalendrar. Det var lördag. Jag började dagen med en sovmorgon, premiärsprang milen(!), tog en dusch, svängde förbi systemet och åkte iväg på en liten fest. Idag var inte alls en torsdag, vad det än står i era kalendrar. Det är söndag. Såklart. Kom hem vid 10, tog ett långt bad och sov. Hängde i trädgården med gamla veckotidningar, kaffe och den där karaktäristiska lukten av v-å-r.

Så, vad är det för veckodag imorgon? Fredag?! Hah! Nej.
Vad det än står i era kalendrar, imorgon kör vi onsdag. Måste ju ta igen onsdagen, som jag missat.

Antingen har jag gone Cypress Hill (insane in the membrane) eller, så ska jag jobba hela helgen. Bläddrar igenom känslokatalogen & hamnar någonstans mellan relativt glad och ganska pepp. Vädret ska vara dåligt, jag slutar tidigt på lördag + börjar sent på söndag, vilket skapar ett perfekt ledighets-tidrum som tillåter mig att titta på Eurovision utan dåligt samvete (förutom det som min image ger mig, dvs) och grym OB.

Ska bara överleva också, men...det är ju en helt annan grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0