DET ÄR SÅ DET ÄR & DET ÄR SÅ DET FÖRBLIR (SÅ GRATULERAR TILL ETT LYCKLIGT LIV)

Idag ringde min socialworker, han sa att han beviljat mitt case, att jag kommer få maj-pengar nu i veckan och att han ska skicka hem en grön blankett till mig för juni, så jag slipper åka och hämta en. Gulle!

Sedan ringde min jobbcoach, vi bestämmde att jag inte behöver henne mer. For now.
Sedan fick jag ett mejl fyllt av komplimanger. Gulle!

Inte långt efter ringde de från vårdcentralen och sa att de har extremt ont om blod. KOM OCH LÄMNA BLOOOOOOD, sa hon. Boka in mig asap, sa jag. Inte långt efter fick jag ett sms med rubriken, Bästa Saga! Gulle!

-------------------------

Annat jag gjort idag:

Sprungit femman runt fontin med brunchrapporten i p3 i lurarna.
Gått in på Ica-killens facebook över 55 gånger, fråga inte varför, för jag vet det inte själv. Slå mig.
Skrivit ett blogginlägg, som ligger i tryggt förvar i UTKAST. Vågar inte publicera det, självcensur-deluxe.
Vad skulle folk tro, liksom?! Det handlar om att svepa vodka, röka cigaretter och blå ögon.

Vi tar det någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0