16:22

Jag har inte fått dricka kaffe i fyra dagar och jag tror att det är just det som gjort mig snudd på beronde av denna bruna, varma och underbara vätska. Jag har aldrig varit en äkta kaffe-drickare utan mer ett hobby-dito, men när man inte får göra något slår det ganska ofta över, åtminstonde för mig som är en blandning mellan trots- och beroende-personlighet.

Så nu dricker jag kaffe like there's no tommorrow.

Så, varför har jag inte fått dricka kaffe på fyra dagar?
Jo, av samma anledning jag inte har fått äta/dricka någonting med färg över huvudtaget. En vit vecka har aldrig varit så bokstavligt tolkad. Mjölkprodukter och blomkål och i princip allt som är vitt och ätbart har jag fått i mig, endast.

Så, varför?
Jo, jag har varit i en pytteliten lokal, hostat upp lite cash och fått en tandblekning. Har ett smile likt random hollywood-kändis nu. Och sådant får man inte förstöra genom att dricka kaffe, de första dagarna efter. Vet inte riktigt vad jag ska med ett hollywood-smile till, men nu äger jag ett. Vi ska ut och utforska världen, jag och smilet. Fast först ska vi avnjuta en kopp kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0