YOU WANNA BE TOUGH, BETTER DO WHAT YOU CAN (JUST BEAT IT;)

Saker jag gjort idag:

Varit den enda på ett fullsatt MRL-pass (tänk step med styrkepass-block mellan) som skrikit WOO!
Pinsamt. Instruktören spelade in passet för att bli licenserad och bad oss att skrika-tjoa-tjimma lite extra. Så tänk uptempo-låt, sista refrängen, alla ska go-go-go. Och jag fick feeling, tänkte att alla kommer WOO!:A nu. ALLA. Finns ingen chans att det blir tyst. Men det var tyst, förutom jag då som skrek WOO! Instruktören var dock snabb med att haka på, thank god.

När jag kom hem var jag ashungrig, astörstig och astrött. Vad kan man göra med en skåplucka i köket? Man kan råka bitchslap:a sig själv. Och vad händer om man råkar bitchslap:a sig själv medan man dricker ett glas vatten? Jo, man får vatten all over the place. Mest sig själv.

Slutade inte skratta föränn jag torkat.
Efter det har jag googlat "godaste våfflorna" och gjort första receptet som kom upp. Tror faktiskt att detta är det dummaste jag gjort idag. Sedan NÄR skulle någon vara ärlig på Internet. Gräddning sker om 3...2...1..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0