WHEN I NEED YOU, YOU CAN'T BE FOUND

Idag ringde telefonen & väckte mig. Sådär som den aldrig gör, förutom den gången som chefen på PB ringde och ville ha in mig på arbetsintervju. Och idag ringde telefonen precis som då. Nu, som då, var det chefen på PB som undrade om jag ville gå på bake-off kurs. Tydligen finns det regler & knep trots att det bara handlar om att plocka upp frysta bullar ur frysen och in i ungen.

Fick med mig alldeles för många bullar, croissanter, flätor, wienerbröd etc/infinity hem.
Tur att man är nyttigheten själv och äcklas av sockret, slängde in skiten i frysen & skrev en kärleksfull lapp till mamma, som löd typ Finns fikabröd till er i frysen, alldeles nybakta, färska & underbara. Som du! Puss.

Kommer vara favoritbarnet veckan ut, minst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0