DAGEN GÅR & JAG FÖRSTÅR ATT TROTS ATT DET VAR TIDIG MORGON NYSS (SÅ MÅSTE SOLEN HA SIN GÅNG)

Igår vaknade jag 04. Sedan tog jag bussen till jobbet en timme senare, jobbade till 15. Åkte vidare på födelsedagskalas, skulle åka hem vid 21. Svepte istället en drink. Skulle åka hem vid 22, svepte itället en drink till. Somnade någongång när alla gått efter 01.36. Sedan skulle jag upp vid 04 igen. Oops liksom.

Men PB visade sig vara en grym inte-full-men-inte-heller-bakis-mellanlandningsplats. Kom in en halvtimme innan jag började, bakade kanelbullar, tog en latte. Fikade medan jag räknade in kassan. Sjukt skönt. Bakis-kurerade mig hela dagen med plockgodis och mjölk. Tills jag fick åka hem vid 15.

Sen somnade jag & sov de skönaste 5 timmarna någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0