NÄR SOLEN SKINER, SKINER VI

Jag hoppas att solen skiner, att fåglarna sjunger och att ni sveper en snaps och tänker på mig. Idag är det  fredag, tydligen midsommar. Himlen är inte riktigt med på det spåret, inte jag heller. Imorgon jobbar jag öppning, välkommnar alla walk-of-shamare tidigt tidigt inne på centralen. För att sedan jobba söndag & måndag & onsdag & torsdag & fredag för att ta helg, ja. Nästa helg. Nu, mer te & slutet på little miss sunshine.

---------------------
Fick precis ett sms av min storebror där han beskrev en jättetjock 12-åring, med rakat huvud i en one-piece, som han precis sett. Jättebebis-alert! Åh, episkt. Borde varit där. Istället sitter jag här & peppar dubbel lön imorgon. Det får det vara värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0