CHECK YOUR COLLAR

Jobbat lite, tränat mycket.
Sovit mitt-i-mellan.

Nu är jag ledig i en hel vecka.
Har glömt bort vad man gör om dagarna när man är ledig.

Hade velat ta en endags över till oslo, eller tvådagars till köpenhamn.
Men till det behöver man känna någon som också är ledig nu. Och som också har lite extra cash att slösa på onödiga utflykter.

Planen hitills är annars att sova mycket, hitta på lite och träna mitt-i-mellan.
& andra obligatoriska saker som att ha håret utsläppt samt måla naglarna.
Här blir det hårsprej och nagellack i massor hela veckan, som för att kompensera att PB/PBs dresscode äger mig när jag jobbar, kommer gå all in. Kleta nagellack all over the place.

Leka rebell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0