JAG ÄR DIN FARKOST, FÖR JAG FÅR INTE VARA DIN MEDRESENÄR

Inte för att tråka ut er med PB-historier, men det händer så mycket roliga saker under varje pass, att det vore a shame att inte dela med sig.

En man kommer in med 100:- i mynt. Frågar om jag kan växla in de åt honom. Ber honom att stiga åt sidan, så att jag kan jobba undan kön och sen se vad jag kan göra. Sist i kön står en kille ca 25 år. Han köper cigg, betalar & ska precis gå, var på jag säger (till mannen med växeln) Kom över hit, Så kör vi! Varpå killen med ciggen blir helt paff. Säger Va?!Här&nu? i ultrarapid.

Och jag inser, och växelmannen inser att killen med ciggen tagit det som en sexuell invit. Sjukt roligt.
Skrattade tills jag inte kunde andas. När jag väk kunde andas igen, passade jag på att skratta lite till.

Skrattar än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0