BYGG DINA OSYNLIGA STÄNGSEL LITE HÖGRE; GÖM DE LÅNGT TILL VÄNSTER ELLER HÖGER

Gillar att jobba öppning under helgen. Det handlar inte om den kalla nattluften, de nakna gatorna som får en att tro att man skulle kunna äga hela världen, inte känslan av att göra tvärt emot alla andra, en söndagmorgon. Inte bakis, inte sovande, inte självömkande, ni vet.

Jobbar man öppning under helgen, så jobbar man själv de första timmarna och det är just det som gör det. Att ha den makten, vaknar inte jag så vaknar inte PB den morgonen. Det är jag och PB mot världen, jag ger PB lite kärlek och PB ger mig kaffe. Jag blir lite grinig på PB för alla som varit på metaltown skapar milslånga köer, så jag inte kan få gjort det jag behöver få gjort och PB svarar med att strejka och koppla ner kassasystemet.

Det är så vi jobbar.
Sen kommer kollegan in och man tackar gud, får henne att ta kön och fyller på läsk i kylen.
Andas in & andas ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0