VI KUNDE HA DEN BÄSTA TIDEN I VÅRA LIV, MEN JAG TROR INTE VI LEVER SÅ LÄNGE TILL

Vad gör man mer på lediga dagar?
Gårdagen slösade jag bort på tv-serier som blivit bortglömda i min downloads-mapp på D:hårddisken, ni vet, den hårddisken som man liksom aldrig ens bemödar sig att titta i, för man vet att man bara lagt saker där för att slippa dem, ungefär som när man sopar damm under mattan, när man ändå har skyffeln i handen och egentligen borde samla upp skiten där i på direkten.

Single Ladies, South Park, Futurama & Wilfred. Såg ikapp Glee, The killing & Drop dead diva. Film-marathon med Up, Rio, Rango & Despicable me. Nu, nu har jag absolut ingenting kvar. Utlämnad till en helt tom dowloads-mapp, känner jag mig både något befriad och något disturbed, vart tog gårdagen vägen egentligen?!
Hur man slösar bort 24 timmar, på ingenting. Jag är fan p-r-o.

2 lediga dagar till. Sen lite mer jobb.
För att vara lite mer ledig, för att jobba lite till.
För att vara ledig 10 dagar v. 29; funderar på att spendera hälften i Köpenhamn & hälften i Stockholm, leka jet-set like that. Helst hade jag velat spendera alla dagarna i Warszawa, då min öststads-craving ligger på helt galna nivåer atm, men, självdestruktiv som jag är skjuter jag upp de tankarna, låter mig hållas/plågas/avlida långsamt. Nästa sommar.
Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0