SKYLL ALLT DU KAN PÅ NÅGON ANNAN

Somnade 03.51, trodde jag vaknade 08.43, men medan hjärnan var inställd på morgontid, sa klockan något helt annat. Åkte in till stan & slogs om utrymme tillsammans med alla extrema subkulturer som turistar i stan en dag som denna.

Har idag:

Lämnat tillbaka kläder jag köpt på H&M & faktiskt använt. Skäms marginellt. En mulen dag såg jag ut geom fönstret och bedömde vädret som jeans-väder. Gick ut, åkte in till stan, insåg mitt misstag, sprang in på H&M, köpte ett par shorts, bytte om. Använde de medan jag gjorde stan i några timmar & om sanningen ska fram så hade jag aldrig ens tänkt tanken att behålla dem. Känner hur jag får dålig karma.

Gick förbi jobbet, skämtade om att jag redan har jobbabstinens, fick veta att de haft hur mycket kunder som helst senaste dagarna, med konstant långa köer pga alla evenemang. Tackade gud att jag var ledig. Hämtade min väska & lånade toaletten. Lämnade in lott-vinster & bad om att få ut pegar, istället för att få nya lotter (trots att vi just nu har merförsäljningstävlig på ovan nämnda lotter.) Känner hur jag får dålig karma.

Lämnat tillbaka en kalender jag köpt för 199:- på akademibokhandeln, bara för att köpa den igen med 20% rabatt. Känner hur jag får dålig karma.

Köpt tobakprodukter utan att behöva visa leg. Eftersom jag varken röker/snusar har jag aldrig liksom ens tänk visa leg/inte visa leg-tanken, men den är rolig för jag kände mig lika nervös som random 93:a. För att inte oroa era stackars själar, så köpte jag ut till en kollega som satt fast i kassan & hade cravigs efter ett godis-snus vi inte har inne. Känner hur jag kompenserade upp den dåliga karman. Fick en dosa som tack. Sitter och stirrar på den, vet liksom inte vad jag ska göra av den. I pricip inget nikotin & massvis med granatäpplesmak. Känner hur jag får dålig karma igen, bara jag tänker tanken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0