WAKE UP EVERYDAY FEELING THE SAME WAY

Man kan göra mycket med en iphone, i princip vad som helst.
Förutom att blogga på blogg.se.

Jag har sysslat med en ledighets-vecka fylld av tristess & häng med SJs intercity tåg.
Nu sysslar jag med att jobba, jobba, och för omväxlingens skull, jobba lite till.
Öppning tre dagar i rad = vakna 03.50 tre dagar i rad.
Man är ju hardcore like that.

När veckan är slut är jag ledig i två veckor. Med den vetskapen pallar man allt, till och med en 48 timmars jobb-vecka.
Hoppas på grym sensommar @ göteborgs skärgård.

--------------

Annat, fått erbjudande på en lägenhet. Den är superliten med kokskåp. Inte ens en vrå, utan ett skåp.
Och alldeles för dyr, men den är min om jag vill ha den.
Gå från ofrivillig kunglävsbo till frivillig sådan, ska bli spännande.
Skillnaden blir, närmre till busshållplatsen och spontanhäng på lokala puben, typ, bara för att man kan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0