SET FIRE TO THE RAIN

Himlen är grå, regnet faller, all is good.
Ska alldeles strax gå ner till busshållplatsen för att hamna i centrum, för att natta min lilla arbetsplats.

Vi ska sälja proviant till tågåkare, biljetter till bussåkare & godis till förfestare.
Älskar att jobba när det är dåligt väder, när folk inte köper glass efter glass efter glass i tunna klänningar.
Sedan när jag nattat PB, låst & larmat är jag ledig i 10 dagar. Först tänkte jag what-the-!. Men sen fick jag veta att det är gothia cup-vecka & tanken utbyttes mot ett thank-god-!. Köper en tågbiljett upp till stockholm för att göra så att min ofrivilliga ledighet blir utbytt mot "semester".

Lura mig själv lite.
Verkar fungera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0