NOTHING CAN KEEP ME FROM MY HOLIDAY (MY HOLIDAY)

Gick till systemet med 100:- på kontot. Jag som skulle köpa vodka, svängde istället in på gymmet & sprang lite.
Gick hem, fyllde på kontot för att kunna fylla på spritförrådet, tillbaka ner till systemet, svängde förbi bibblan, hem igen.

Det bästa med att bo i kungälv, måste vara närheten till a-l-l-t-i-n-g.
Det må vara en kilometer till busshållplatsen, men vägen måste ju börja någonstans
& väl framme ligger den precis brevid systemet, som ligger brevid gymmet som ligger ett stekast ifrån biblioteket.
All a girl needs.
T.o.m Göteborg ligger nära, 20 minuter med bussen & man är mitt inne i brunnsparken, stadens hjärta som pumpar runt mitt blod; också.

Sedan om det är något jag försöker intala mig själv, eftersom jag FORTFARANDE inte blir erbjuden visingar på lägenheter trots 20 sökta i veckan & 18 månader i bostadskö...låter jag vara osagt. Tills vidare avnjuter jag en jordgubbsdrink med iskross, läsandes böckerna jag lånat på bibblan. Åh, ledigheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0