I'M IN LOVE WITH YOUR BROTHER WHAT'S HIS NAME?

S-u-c-k.
Borde vart hemma för över en timme sedan,
men eftersom en ordinarie var sjuk, fick en vikarie hoppa in
& den enda vikarien som var ledig var en som inte haft kassa-ansvar tidigare.

Hon var inte bara fruktansvärt långsam i kassan, utan även på att packa upp varor, eller typ hämta cigg.
Men det får jag såklart inte säga, jag lär ju varit lika dan första gångerna jag jobbade, utan att riktigt veta om det.
Fick konstant ge små hintar, tips om hur man kan göra saker mer effektivt & typ ta över helt när jag tillslut inte orkade mer. Sedan skulle hon med sin buss & sprang iväg, istället för att hjälpa till.

Så allt det där man gör precis innan stängning fick jag göra långt efter stängning, missa en buss, missa andra bussen. Springa för att hinna till allra sista bussen, vilja dö.

Men! Eftersom min karma är god eftersom jag varit så snäll, fin & underbar idag like always,
satt snyggkillen bakom kassan på ICA, längst fram i bussen.

Då var det plötsligt SÅ värt det.
Skojar inte, SÅ jävla värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0