'CAUSE THIS MUST BE HEAVEN

Min vid behovs-anställning/tim-anställning går vidare in i en riktig anställning till hösten, vilket inte bara betyder att jag kommer ha en stadig inkomst utan också att pressbyrån faktiskt anställt mig, på riktigt!

Ett helt eget schema!
Hela hösten!
På en arbetsplats jag faktiskt gillar!

Ska fira med;
Hennessy Moet i mitt glas
& rysk kaviar på mitt fat.
Eller, vänta? Var inte det Petter?!

Ska fira med;
Att spontanköpa en Iphone.
Känns ungefär lika awesome som att faktiskt kunna säga att jag inte är arbetslös längre
& typ sayonara, arbetsförmedlingen, jag kommer inte sakna dig. Alls.

Kommentarer
Postat av: henny

men vad roligt :) grattis!

2011-07-19 @ 14:37:07
URL: http://dahlinhenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0