Jag har sagt det förr; det tåls att sägas igen

Sojamjölk måste vara guds gåva till folket.
Kan inte förstå hur folk dricker mjölk frivilligt, när det finns ett substitut som är så sjukt mycket godare.

Känns som att sojamjölken är min lilla hemlis & även om jag gillar käslan, för den får mig att känna mig konstig&dekadent, så vill jag inte att det ska vara en hemlis, jag vill att sojamjölken ska bli den mest populära i klassen. Så att det kan komma fler sorter, så de kan starta ett cheerleading-lag. Så de kan skratta åt arla-mjölken i kyldisken. Köra regelrätt mobbing, du är äcklig. Du är elak mot varelser med hjärnor. Du-är-onödig. Så ska de säga. Precis så, så som fler människor också borde göra.

Nä, okej.
Men lova att nästa gång ni handlar, lägg några kronor extra och köp carlshamns sojamjölk.
Varsågoda, min allra bästa hemlis, from me to you.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0