FUCK THE SYSTEM

Ganska ofta, så vill jag ingenting annat än att se mig själv död.
Att man ska få en kula i pannan och sluta andas.
Hade varit så skönt att bara få sluta andas.
Sluta tänka på alla bekymmer, på mänskligheten.

Det har gått ett år sedan jag bestämmde mig för att flytta hem igen
& jag känner att jag är redo för att börja plugga igen.
Men för att göra det måste jag svälja min stolthet & mejla HIG. Mejla CSN.
Fan ta mig, fan ta mig, för att jag brände mina broar.

Hoppas att de svarar åtminstonde lite positivt.
Om jag läst på rätt så får jag studiemedel igen om jag:

1. Betalar tillbaka 55000:-
2. Läser & klarar 45 hp utan minsta lilla öre.

Dessutom vet jag inte ens vilken kurs jag skulle börja med. Måste jag läsa om MKV-a?
Fan ta mig, fan ta mig. Fan ta dig, morfar.
Fan ta döden. Det var dödens fel.
Och därför sitter jag här nu och bekymmras.
Känner för att sluta andas.
Hoppas att de svarar åtminstonde lite positivt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart de svarar positivt,annars jävlar!

2011-02-18 @ 10:05:45
URL: http://hennydahlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0