SLICKA MIG REN, SÅ KAN JAG GÅ SEN

Herregud!
Hon slickar på fingret, stoppar ner det i urnan för att sedan ta upp det igen, stirra intensivt på den grå askan som fastnat och gör det otänkbara. Stoppar det i munnen & slickar upp vartenda korn med sådan inlevelse att man vill ta fram skämskudden. "It tastes like rotten eggs, sand and sandpaper, but I've grown to LOVE that taste".

Herregud 2.
Det är det enda hon ätit sedan han dog för två månader sedan.

Herregud 3.
"The more I eat, the more exited I get, until i realize...there's not so much left".

Det här är för mycket för mig.
Tur att jag jobbar öppning imorgon och har en bra ursäkt för att gå och lägga mig tidigt.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0