JAG KNÄCKTE DINA ARMAR, JAG KNÄCKTE DINA BEN, JAG KROSSADE DIN SKALLE MED EN STEN

Ringde upp gamla jobbet, tackade nej.
Mejlade HIG, tackade ja.

Känns meningslöst att gå bakåt i livet, när jag så länge tänkt att jag redan förlorat ett år av mitt liv på att stå still.
Att höra arbtesgivarens röst ändra tonläge under samtalets gång var s-j-u-k-t tillfredställande, jag hade makten & hon insåg att hon var tvungen att fortsätta jaga stackars själar med billiga prislappar. Min däremot ska inte utnyttjas/utarmas/dö utan istället inspireras/matas/leva hela hösten, med kurserna Litterär Gestaltning & Journalistiskt Skrivande.

Beställde bredband & el till nya lägenheten.
Lekte vuxen & beställde en provprenumeration på GP.
Går all in.

Skulle köpa en dammsugare också, men där gick gränsen.
Kanske imorgon, kan ju inte göra för mycket nytta på bara en dag, hur skulle det se ut?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0