HISTORY WILL BE KIND TO ME FOR I INTEND TO WRITE IT

Funderar på att sälja min själ för 87:- i timmen, till mitt gamla jobb. Flera missade samtal, desperata intalade meddelanden på min mobil & när jag till slut svarade ville de att jag skulle börja telefonintervjua igen. Hatade jag inte det jobbet? Måste gå tillbaka i bloggen och läsa. Funderar på att ta det som extraknäck, då jag faktiskt är ledig lite vardagar här & där. Men nej, hatade inte jag det jobbet?

Funderar även på att tacka ja till den där distanskursen. I Gävle.
Snacka om att utmana ödet. Skulle betyda att jag behöver åka upp dit två gånger i år & fyra gånger nästa.
Nästan som att jag tackar ja, bara för att utmana ödet & se hur mitt psyke tar det. Antingen går det bra, eller så går åt helvete, men mitt självdestruktiva jag tycker att det skulle vara roligt det också.

Jag kan bara välja ena
& tankarna går;

Extra cash/distanskurs/extracash/distanskurs.
Känner spontant att jag väljer mellan ett materiellt liv & det livet jag just nu vill leva;
typ ett wannabe-kulturellt sådant.

----------------
Enligt hålen i schemat & mina nyfunna matematiska skills (man utvecklar tydligen sina icke-existerande när man jobbar bakom kassa) så skulle jag tjäna 5000:- extra i månaden. Men är det värt? Hatade jag inte det jobbet?
----------------



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0