Känner för att slå någon

Fattar inte varför jag blir ledsen när jag inte får jobb som jag ÄNDÅ inte vill ha. När enda anlednigen till att jag ens söker de är för att ams vill det. Borde bli glad. Är ju asskönt att slippa skitjobb och nu vet de att jag verkligen söker allt och inte låtsas. Borde ju verkligen inte bli ledsen. Borde verkligen bli glad!

Borde fira!
Knäcker helgens första cider & solar ute i trädgården.
Eventuellt så ska jag andas lite också. Och smida planer inför morgondagens fest.

Kommentarer
Postat av: Boolaeira

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2012-01-13 @ 11:38:12
URL: http://boolaeira.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0