HAR ALDRIG TÄNKT IGENOM NÅGONTING INNAN JAG HAR GJORT DET

Har jobbat hela veckan. Inte på ett jobb-jobb. Tydligen får man inte sådana här i Göteborg. Mammas sambo behövde lite hjälp på sin firma & eftersom "jag ändå är arbetslös och inte göööör nååågonting om dagarna, så KAN JU JAG". Tyvärr stämmer det ju.

Säger bara:
Fyfan vad man måste vara vältränad för att orka med ett kontorsjobb.
Annars känner man av det i ryggen och hela coren ba: MEN VAD GÖRU? SITTER DU NER?! HEEELA JÄVLA DAGEN? DET ÄR JU FÖR FAN SOL UTE?  FU! FU!
Och så pallar man inte dra till gymmet efteråt och då blir det ännu värre.

Men idag var det ju sista dagen, så jag drog av 1 timme på löpbandet (duktig!)
coren ba: I'M IN HEAVEN! MUUUUUMS. MENE...DU TROR VÄL INTE ATT DU ÄR FÖRLÅTEN & JAG SKA SLUTA VARA STEL&ELÄNDIG? HÄHÄ-NÄ.
Har bokat in Step och yoga på söndag, ska vara tillbaka till mitt mer bekväma jag innan helgen är slut.
I'm gonna win this war.
& typ skaffa någonting att göra om dagarna så jag inte tvingas in på sånthär mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0