KOMMER FRÅN RÄTTA STADSDELEN, DET ÄR DET SOM ÄR PROBLEMET

Hjälp.
Tror jag råkade väcka hela huset och det är en grej man inte vill göra klockan 00:16, när man vet att väckarklockan står på 06.00 på övervåningen. Men det här var bara så roligt att det inte gick att bara fnissa. Eller skratta tyst. Det var så roligt att skrattet tvingade sig ut spontant och då blir ljudnivån lite som den bli när man tycker att något är roligt.

Kollar runt lite på youtube, hamnar på en gammal intervju med bandet Almedal:

Intervjuare: Varifrån kommer ert bandnamn?
Kille 1: Nä, men det kommer från där vi spelar in, alltså där jag bor då.
Intervjuare: Vilken annan spårvagnshållplats kan man döpa sitt band till?
Kille 2: (svarar blixtsnabbt) Sannaplan!! (alla kollar konstigt, tänk tryckt stämmning och pinsam tystnad)..Alltså, för där bor jag!

-----------------

Tillägg, x min senare.
Alltså, är det roligt eller är det bara roligt för att klockan passerat läggdags?

---------------

Tillägg, ännu fler minuter senare:
Detta inlägg skrev jag igår natt.
I natt finns det ingen att väcka i huset.
Kan skratta åt youtube-klipp hur mycket jag vill.
Men nej, det var inte lika roligt innan klockan passerat läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0