SPONSORED BY DESTINY

Mamma såg på mitt nystajlade hår, sedan på regnet och sedan på mitt hår igen.
Hon fick där och då för sig att köra mig till festen. Istället för att åka kollektivt i 1½ timme, som utan tvekan inte bara hade förstört mitt hår utan även mitt smink, så får jag sitta i en bil i 25 minuter. Score!

Om man bortser från det faktum att min mamma inte brukar köra till Kortedala. Hon har ingen aning om hur man tar sig dit. Angered, ja visst! Centralstationen, no problems. Kortedala??!!?!?!

Så mitt bland all sistaminuten-checkning av presenter, hår & smink, sprang jag upp & skrev ut en karta från eniro. Visar stolt upp den för mamma när hon säger att vi struntar i den och ser det som ett äventyr istället.
Är jag galen som tycker att det låter jätteroligt, eller tycker jag att det är jätteroligt för att jag börjar känna av min förfest-drink?

Woo! Äventyr!
SCORE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0