SÅ KOM SKYMNINGEN HIT I ETT BREV

Två snabba tankar:

1. Hur mår alkoholister? Så fort min kompis Dworek kommer in i mitt blodomplopp, får jag världens hybris. Jag står vid spegeln och tycker att jag är skitsnygg. Annars är jag mest ful. Ibland äcklig&ful. Händer att jag är grotesk också. Skulle jag som alkoholist alltid känna mig snygg?

2. Insåg precis att jag stod och vade mellan fyra stycken svarta cardigans. Visst, har de små olikheter, ena var prickig, den andra hade tjockare tyg (likt en kavaj), men ändå. Snacka om Ilandsproblem.

(Vad gör vi?! Nu kör vi!
Har packat ner fanta&rosé i min väska,
Mamma frågade "Vad har du i väskan? Kläder?!"
Jag svarade "Japp, absolut! inget annat!")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0