NU DANSAR VI TILL DANSMUSIK IGEN

Det finns 4 saker jag aldrig skulle klara mig utan när det kommer till förfester.
4 saker som tillsammans skapar den förutsättning som krävs för att jag ens ska kunna tänka mig tanken att gå hemifrån när det är f-e-s-t som gäller för kvällen.

Eftersom intresseklubben redan antecknar allt jag skriver, så tänkte jag bidra med THE LIST.
Jag lovar, man behöver ingenting annat. Förutom smink& snygga kläder, men det är ju givet.
SÅÅÅÅ--å-å-å-åå-å-å:

1. Glitter. I alla former. Men främst glittersprej till håret och lösglitter till ögonen, både över&under.
2. Volumastern. Jag älskar min volumaster.
3. Spotify. Obviously.
4. Vodka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0