MY GUILTY PLEASURE, I AINT GOING NOWHERE

Alla som känner mig vet att Idol är mitt största & enda guilty pleasure. Så det kan tyckas konstigt att jag än inte bloggat ett enda ord om årets program. Men fy-fan vad alla är tråkiga & fula. Två veckors auditions, 8 program och det är den enda tanken jag haft. Alla är tråkiga & fula. Tills idag, de sista minutrarna.

Jag satt vid tvn och gjorde praktiskt taget allting förutom att titta på den, när en kille som hette Jens Berg steg in & jag lös upp och hann tänka att JA! YES! Nu, nu är årets idol värt.

& så gick hans inte ens vidare.
Jahapp, så det var det.

Som förra året.
Där top 10 kunde sammanfattas med ett enda ord, vilket inte var juryns "fantastiska" utan snarare "g-ä-s-p".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0