KÖTT ÄR ALLTID BLOD ÄR ALLTID RÖTT (ALLTID RÖTT ÄR INTE ALLTID RÄTT)

Det enda som äcklar mig mer än kött, är att se folk äta skiten.
Kött är något levande som dött.
Något någon kvinna fött.

Någons kött och blod, som man hänsynslöst bara biter isär. Tuggar på.
Doppar i sås.
Fy. Fan.

Alltså;
jag har ingen tv, men vissa program följer man av vana.
Halv åtta hos mig, t.ex.
Mysprogrammet nr. 1, men!
Jag är så fruktansvärt vegetarian ftw! att jag måste blunda vartenda jävla gång de zommar in på resan dagens huvudrätt gör från stekpanna, till tallrik, till gaffel vidare in till mun och matsmältningsprocess, för det gör mig så arg på mänskligheten. Hur kan man vilja ha DET DÄR inuti sig?

F-A-T-T-A-R I-N-T-E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0