I'M GONNA STAY FLY-Y-Y-Y-Y-Y, 'TIL I DIE-E-E-E-E-E

Min mamma bjöd mig på ansiktsbehandling idag. Så sa hon "Ansiktsbehandling". Wha! Tänkte jag. Lyx.

Sedan kommer jag dit och tydligen hade mamma inte alls bokat in en sådandär ansiktsbehandling som jag tänker på, ingen härlig ansiktsmask. Nej. Min mamma har baktankar med allt.

Ansiktsbehandling var bara ett finare ord för kemisk peeling och portömning(!!).
Istället för 45 minuter i lyx, satt jag i en stol och fick utstå 90 minuters tortyr.

Tack Mamma.
Jag vet att min hy har sett ut som f-a-n de senaste två veckorna, men c'mon. Älskar du mig inte?

Ps. Sneglade på kvittot, antingen älskar min mamma mig, eller så är hon villig att lägga ut en hutlös summa pengar på att min hy ska bli fin, så att hon kan börja älska mig. Tror på det senare.

Kommentarer
Postat av: Alex

Hahaha, man måste ju bara älska din mamma!

2010-10-03 @ 11:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0