KÄNNER INGEN ÅNGER:

Idag fyller jag 21 år.  7664 dagar.
Natten till idag drömde jag att vi firade min födelsedag.
Blev fylletatuerad av Nemo, minns bara att det stod Cher i pannan på mig. Jag fick ångest. Sedan visade det sig att den bara var fejk, men att jag hade en över bröstkorgen. Massa grenar, kanske var det en liggande ros, jag vet inte. I toppen av den, på vänster axel fanns ett överdimensionerat hjärta innehållande ett porträtt av Håkan Hellström. Jag ville dö. Trodde verkligen att det var på riktigt, undrade hela tiden hur jag skule dölja den för mamma. Fick ännu mer ångest.

Sedan så låg jag med Jockiboi också.
Sabine blev sur på mig för hon var kär i honom.
Jag sa att jag var full & inte mindes om det ens hade hänt eller inte.


Notera:
Det enda jag sett av Kungarna av tylösand är den 10 minuter långa "preiweven" som kanal5 la upp på webb-tvn för flera veckor sedan.

Nä, vi hoppas att min födelsedagsfest blir bättre än så?
Ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0