RYSK KAVIAR PÅ MITT FAT

Jag nommar surdegsbröd, räkor jag precis skalat själv och annat som för mina tankar till vasastans hipsters till kvällsmat. Kom precis hem från jobbet & jag tror inte att det bara är en illusion att maten smakar minst 7 gånger godare än vad den brukar göra. Jag har ont i huvudet, det får man när man pratar konstant och stirrar in i en datorskärm praktiskt taget konstant i 7 timmar.

Skrev jag att jobbet var på ett callcenter?
Vi ringer upp folk och läser upp ett frågeformulär (om du är tonårbrud; tänk testen i frida eller veckorevyn) och noterar deras svar. Helt okej jobb, tiden går otroligt fort åtminstonde.

Dagens;
Plus: Till tanter & gubbar som svarar på mina frågor snabbt och snällt. Speciellt de som lägger till "lilla vännen" och "ja, tjejen". Finns de som memorerar mitt namn också. Det tycker jag är fint!

Minus: Folk som säger "Ring senare" fastän de inte har för avsikt att svara på frågan. SÄG INTE SÅ!! Säg nej tack, då slipper vi störa dig och du slipper sno vår tid. De i synnerhet & annat löst surt folk i allmänhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0