FASHION IS FOR FASHION-PEOPLE; YOU ONLY STAY COOL IF YOU FOLLOW THESE RULES

I fredags skulle jag åka tåg.
Virade på mig min sjal från H&M och började gå mot busshållplatsen.
De senapsgula löven lyste än mer gula, när solen sken på de och mitt ansikte.
Det var tyst, lungt & varmt.
Jävligt vackert.
Började fingra på min sjal, började tänka småkorkade tankar såsom "Gud vad jag älskar min sjal! Så fina färger, så jag. Och fashion against aids på H&M minsann! God gärning & fashionstatement!" När jag plötsligt inser, inte att tanken är småkorkad utan att, min nya snygga tröja också är från H&M. Och vänta lite nu? Mina jeans är också från H&M. Vågar knappt titta ner på fötterna? Snälla säg inte att jag tog skorna från H&M? Jo.

Jag kan inte bestämma mig om det värsta var att jag var klädd i H&M från topp till tå, eller om de få plagg (underkläder+jacka) som inte kom från ovanstående affär var från Ullared. Ja, samtliga.

Kommer aldrig kunna bli modebloggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0