DET GÅR BRA NU

Natten mellan den 25 & 26 kunde jag inte somna.
Ams.se har tendensen att vara ett litet sömnpiller i disguise, så jag skrev in adressen i adressfältet.
Hittade ett jobb, där de skrev "Låter överstående intressant, så tveka inte att ringa för en första intervju!"
Skrev upp nummret, bestämmde mig för att ringa 9.00 morgonen efter.

Fick lämna uppgifter såsom namn och telefonummer. Blev uppringd 15.00, bokade in en intervju 09.00, blev efter intervjun inbjuden till en introduktionskurs 17.00 samma dag. 19.00 började jag jobba. Om ni lyckats räkna rätt så gick jag från arbetslös till hardworking woman på 1 dag.

SJUKT-SNABBA-RYCK.
Imorgon ska jag jobba 13-21 & på fredag 09.00-18.00.

Pengar rullar in som de ska.

Kommentarer
Postat av: Anonym

MERA MERA! VAR, NÄR, HUR?

2010-10-28 @ 19:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0