DET FINNS INGEN POÄNG I ATT VARA FRI LÄNGRE;

Jag försov mig. Obviously.
Fick dåligt samvete, fick missade samtal till mobilen.
Efter att mobilen vibrerat mitt samvete till bristningsgränsen, svarade jag.
Bokade in en ny tid. Sköterskan föreslog kl. 11, som om hon visste att jag försovt mig trots min lögn om att jag missuppfattat dagen. Klart att hon visste.

Andra saker som hänt sedan jag bloggade sist:


Jag köpte en Marabous Vintervit & åt upp hela själv.
På en gång.

Sådant som händer.

Jag har fått en cykel.
Jag kan inte cykla. Eller, jag kan inte cykla som normalt folk. Jag har bara haft en enda cykel i mitt liv, hon var rosa & jag var stolt. 6 år, kanske 7. Klart att jag sedan dess alltid cyklat in i buskar när väl fått låna en. Nu har jag cykel nr. 2 i mitt liv, han heter Roy* är persikogul & jag är stolt. Har inte cyklat in i någon buske...än.

(Man märker att jag har för mycket fritid, döpte cykeln till Roller Royce. Bara det är illa nog, men hjärnan spelade med. Tyckte att Roy blev en bra förkortning, då det rimmar på Hoj! Ojoj. Göteborgare?! Jag?!)

Sådant som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0