WE USED TO TALK ON THE PHONE; (IF WE HAD TIME)

Igår kunde jag inte somna.
Idag åkte jag hem tidigare från jobbet.

Att prata med människor i headset 7 timmar om dagen är...jobbigt.
Speciellt då man säger samma sak om och om igen. Rabblar samma ord om och om igen.
Spenderar dagarna att genomföra runt 25 likadana intervjuer om-och-om igen.
Någondag kommer jag få pengar för det, men inte nu. Nu sitter jag bara där.

Jag åkte hem tidigare från jobbet.
La mig och sov.

Vaknade.
Åt mat. Åt värktabletter. Åt några pepparkakor, som för att lindra smärtan ännu mer.
Tror att det fungerade.

Jag kanske förlorade 400:- på att åka hem tidigare, men jag är hellre en materiell sak fattigare och med lite sanity kvar i kroppen, än helt insane med ett par nya skor.
Det får det vara värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0