VARIT VILSEN PÅ DJUPET, JAG HAR FAMLAT I MÖRKER; MEN I DIG SER JAG LJUSET

Hade ångest på jobbet. Kändes jobbigt att ringa upp folk. Kändes som att alla jag ringde tyckte att jag var jobbig. Att trycka på ring-knappen tog emot så hårt att det knappt gick. När de inte svarade kunde jag andas ut, för att sekunder senare konfronteras av ett nytt slumpmässigt utvalt nummer som dykt upp på datorskärmen, och proceduren upprepades. På kontraktet har jag bara en vecka kvar. 5 arbetsdagar. (Sedan blir det nog en förlägning. Jag tänker Fan & Bra på en och samma gång.)

Mår illa.
Vet inte varför.
Ångest, piller & hetsätning i härlig symbios kanske.

Antagligen.
(Har dessutom gått upp 8 kilo sedan jag flyttade hem igen. Känner mig & ser ut som Jabba the Hutt. Fy Fan.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0