COLUMBUS; VAR MITT NAMN

Jag vill ogilla Kent.
Jag vet inte varför. Kanske för att de ska vara så fruktansvärt pretto. Konstant.
Att de vet att indiepopen inte hade varit lika stort som fenomen utan de i spetsen.

Jag tänker ganska ofta att jag ogillar Kent.
För jag glömmer liksom bort.
Glömmer bort alla konserter jag sett med de och jag tror att det bara är två. En 2005 när de körde en egen tältturne och den andra på arvika år 2008, men det är säkert fler gånger. Och jag glömmer bort alla de gånger jag köpt en ny skiva de gjort. Glömt bort alla låtar jag nynnat på, alla låtar jag gråtit till. Alla låtar jag älskat sönder.

Jag vill ogilla Kent.
Jag påstår nog ganska ofta att jag gör det.
Men. Det gör jag inte.
Nu tänker ni;
"Men gud, vilket random inlägg"
Men "Nejdå" svarar jag. "Här har ni en top tre. Bara för att; bara för er."

Columbus
Ismael
Hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0