ALL I WANT FOR CHRISTMAS; (IS YOU)

Parfym (för att lukta gott) - Carolina Gynnings nya "Passion"
Bok (för att verka smart) - Jonathan Safran Foers nya "Äta djur" & "Three of codes"
Grejer till att måla (för att göda min dröm om att bli konstnär) - staffli, penslar i olika storlekar & sprayburkar i olika färger (Montana Black, kan köpas i sådanadär farliga graffiti-affärer).
Träningsgrejer (för att bli snygg NÅGONGÅNG) - Träningsskor, ska funka till att springa like forest gump did &
Löpningsbyxor + långarmad tröja till.

Tar även tacksamt emot
Inredningssaker som sticker ut,
& sen kan jag inte komma på något mer.

Tomten! Jag har varit snäll i år.
Inte mot mig själv, men mot andra!
Jag lovar att bli snäll mot mig själv nästa år, men bara om jag får allt på överstående lista.
Amen.

(Fel ikon, men whatever.
Äsch, okejrå. God Jul.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0