SVART ÄR INGEN FÄRG; DET ÄR SÅ MAN KÄNNER SIG

Det är alldeles för lätt att bli galen. Någongång hamnar man vi en punkt där hjärnan skapar tankar i rasande fart och man hinner inte förstå vad som håller på att hända, föränn man slutat andas, begravt under dem. So what att jag är tjock? har skrivkramp? inte duger? (De är ju alla tankar jag skapat själv. Tankar, inte på något vis fakta).

När blev det maj?
Tiden går fort när man skiter i allt. När man slutat bry sig.
Jag har spenderat alldeles för mycket tid med att hata att vara människa, med att hata mat, med att hata mig själv.

Det är alldeles för lätt att bli galen.
Men tydligen är den enkelt att ta sig i kragen & bara köra.
Säga fuck you. fuck you fuck you fuck you.

Jag är en av alla dessa människor, rasen som är så jävla enkel att hata. Kommer inte ifrån det faktum föränn den dagen jag dör. Varför ska jag hata mig själv, när andra kan göra det jobbet? Jag har slösat tid på något totalt oväsentligt, när jag hade kunnat spendera den tiden på random annan aktivitet.

Fuck you.
Pekar finger mot mig själv i spegeln.

Ryck upp dig.
Det är en underbar dag utomhus.
Fokus utåt inte innåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0