DU MÅSTE VARA SJUK; SJUK-SJUK-SJUK

Har varit sjuk hela helgen.
Snorat ner hela lägenheten. Har gjort slut på två toarullar, enbart på grund av den läskiga mängd snor jag lyckats producera de senaste dagarna. Att min näsa ens sitter fast på mitt ansikte är ett under. Hade den varit lite rödare & torrare så hadee ett näslöst ansikte varit ett faktum.

Min kropp har varit utmattad, min hjärna har varit ännu mer nere på botten.
Allt är mörkt, feber & dödslängtan är två tillstånd som ligger farligt nära varandra.
Nu känns det bättre, en ordentlig genomskrubbning av kläder, sängkläder och mig själv fick alla bakterier att inse att det är de som borde dö och inte jag.

Melodifestivalen bjöd (som tur är!) inte på någon vidare öerraskning. Hade hoppats på Salem, för han är så himla fin. Och söt och fin och söt och fin. Men, det var ju iaf inte Saade som vann. Hade emigrerat till Danmark ifall det hade skett.

Har fortfarande huvudvärk.
Grannen under mig har rave.
Man säger att två minus blir ett plus, men nej.
Den som kom fram till det hade fel-fel-fel.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0